Direktlänk till inlägg 9 juni 2008

Mera strunt...

Av Linda Berggrensson - 9 juni 2008 16:24

ALLMÄNT
vad heter du?
Linda
vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Adina
vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Elina/ Alexander
vilket stjärntecken är du? Vattuman
vilken årgång är du? 76:a
vart bor du? I Malmö
bott utomlands? Nej
flyttat antal gånger? Ett par ggr
vart skulle du vilja bo? I ett hus på Djupadal (för barnens skull)
yrke? Förskollärare

UTSEENDE
hur lång är du?
1.68
hur mycket väger du? Mer än jag önskar
hårfärg och frisyr? Brunt, med rött inslag och självlockigt
ögonfärg? Blå
mest nöjd med? Att vara en glad mamma till tre underbara söner
minst nöjd med? Att inte ha mer semester än 5 veckor
skostorlek? 39
glasögon? Ja
har du några piercingar/tatueringar? En tatuering

FAVORITER
filmer?
Song for a raggaboy
låtar? Många

årstider? Gillar alla på sitt sätt
mat/dryck? Grönsaker/bubbelvatten el en kall öl
djur? Hund
färg? På kläder svart i övrigt grönt
parfym? Kenzo

tv-program? Prison Break (tyvärr uppehåll just nu)
sysselsättning? Familj, jobb och musik

KLÄDER.
vad använder du just nu för jacka?
Ingen alls
vad använder du just nu för skor? Gympaskor eller Converse
favoritfärg på kläder? Svart.
vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Någon gul eller grön klänning eller topp
favoritaffärer? Finns några riktigt bra
för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Vet faktiskt inte, det varierar nog en hel del
vad har du för byxstorlek? Med lite tur M
vad har du för tröjstorlek? Med lite tur M


BLANDAT.

vad heter din morfar? Gunnar hette han
var har du i din jackficka just nu? Inte ett smack
vad är du beroende av? Min familj och kärlek

vilket land kommer du i från? Sverige

vad tror du på? Godhet
vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Är kristen, men inte religiös
vad köpte du senast? En ny tandborste
har du något husdjur? Nej
vad bor du i? I en bostadsrätt

PRYLAR.
plånbok:
En jag fick i födelsepresent av H.
tandborste: Vit och rosa
smycken: Vigselring
solglasögon: Absolut
underkläder: Vitt


 
 
Ingen bild

tessan

9 juni 2008 21:34

haha,alltid lika kul att läsa dina såna här ifyllnadsgrejer,du svarar så fyndigt å roligt,tack för att du förgyllt min kväll.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda Berggrensson - 26 maj 2011 20:40

I morgon åker jag, min mamma och min mormor på minisemester. Tre galna brudar tillsammans med en stilig herre som erbjuder komfort :-) Väl framme väntar Karlskrona Stadshotell och vankas bröllopsyra!   Sist jag var ute och reste med min underbara...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 21:54

Ja, sen en tid tillbaka har vi nämligen fått tillökning i familjen...   Nej det är ingen katt och ingen hund och heller ingen gosig lillebror eller lillasyster...       Vi har fått en tonårstjej... Johns flickvän har flyttat in för ett ...

Av Linda Berggrensson - 24 maj 2011 12:35

att det skulle vara möjligt att bi så dålig av tandvärk  Men nu vet jag att det visst är det. Att leva på värktabletter dygnet runt i en dryg vecka och ändå ha ganska ont är ett av bevisen, dålig sömn, trötthet, huvudvärk, orkeslöshet är några andr...

Av Linda Berggrensson - 12 maj 2011 20:33


    Aj, det gör ont...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards