Alla inlägg under juli 2008

Av Linda Berggrensson - 31 juli 2008 18:41

Ja, då var man hemma igen och allt har gått bra även denna gång.

Har precis ätit lite tacos med barnen. Danne är kvar i Falkenberg och ska spela. Har vi tur kommer han hem i morgon annars blir det inte förrän på lördag, tyvärr!


Har förberett lite texter inför morgondagens allsång, sommarens sista för denna gång. Det har verkligen varit kul och jag tror folk har varit nöjda. I morgon kanske fler kända ansikten dyker upp och det är ju alltid kul.


Nu ska jag sjunka ner i ett bad tror jag och skrubba bort småländska skogslukten...i morgon vill jag dofta som en skånetös...


Kram kram 

Av Linda Berggrensson - 31 juli 2008 10:47

Jaha, då var denna semester snart slut. Jag o smågrabbarna sitter på tåget hem...dagarna som är kvar bjuder på repa, allsång, bio o mys med  nära och kära...

Av Linda Berggrensson - 30 juli 2008 20:44

Här, där, hit o dit. Nej, nej, nej...men tillsist löste det sig dock. Sista hotellrummet i Falkenberg fick vi, tjohoo!

Av Linda Berggrensson - 30 juli 2008 18:35

Underbara dagar i Småland...Sista natten innan hemfärd har vi dock inget boende ännu...så vi kör o letar:-) Fortsättning följer!

Av Linda Berggrensson - 27 juli 2008 21:21

Kräftor o snaps i ett soligt o varmt småland, kan man ha det bättre? Kramar

Av Linda Berggrensson - 26 juli 2008 23:30

En gnagande och väldigt känslomässig klump har satt sig i min mage idag, vet inte varför. I morse trodde jag det var för att jag var trött, men under dagen har den bara växt sig starkare och nu är jag nästan deppig. Saknar mellan J som varit på Bakken med en kompis hela dagen och ska sova där i natt. Lilla J är bekymmrad och ängslig över något, vilket gör en mamma orolig. Stora J spelar depp musik i rummet...och jag vet varför. Mannen är borta och den lilla tid vi träffats sen i onsdags har vi tyvärr inte använt på rätt sätt. Däremot har vi gett varandra en innerlig kärleksförklaring idag och det känns bra.


Klumpen känns nog lite bättre redan...nog bara för att jag skiver om den. Jag hoppas så klart att den snart är helt borta för jag gillar inte att känna så här.


Nu ska jag lägga mig och läsa.

Natt i natt



Av Linda Berggrensson - 26 juli 2008 18:55

Orkar knappt ta mig för något samtidigt som jag faktiskt tvättar och packar inför vår lilla minitripp till Småland i morgon. Känner mig väldigt trött idag och har gjort det hela dagen. Kan bero på att det var en lång dag i går som  bjöd på mycket skoj.


Nu väntar tvätten, sen ska vi käka snabbmat igen, fy på oss!

Av Linda Berggrensson - 25 juli 2008 14:15

Snart dax att ha soundcheck...hoppas ljudet blir lika bra som förra fredagen. Då kändes det riktigt bra. Tror det kan bli mycket folk idag då det är strålande väder. Önskar så att jag ser ett litet "Visangäng" bland alla andra ...


Fy, jag sitter och känner mig rejält svettig efter en, just avslutad, dusch. Visst är det väl skumt. Lär nog få duscha fler än en gång idag.


Nej, nu ska det bli lite pasta innan jag tar mig ner mot pildammarna. Hoppas vi ses!

Kram 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards