Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Linda Berggrensson - 19 februari 2008 21:49

Men nu är detta lilla underverk namngivet

MALCOLM

heter mitt nyfödda syskonbarn numera.

Idag har han kopplats bort från lite sladdar och elektroder och om allt går åt rätt håll kommer han och mor hem på fredag, härligt!

Det ska bli underbart att se honom på riktigt, även om det kommer att dröja någon vecka till...jag är ju genom förkyld. Vill inte utsätta lilla livet eller hans bror för några baciller. Nu ska jag snart krypa till kojs, var uppe före tuppen idag.

Sov gott alla! 

Av Linda Berggrensson - 19 februari 2008 16:23

bli förkyld nu!

Nyser stup i ett och känner mig rejält igenkorkad. Hade ju sett fram emot att få vara och känna mig pigg och fräsch nu efter en veckas solsemester.

MEN, tji fick jag visst.

Om man nyser till räckligt många gånger kanske man lyckas nysa bort hela förkylningen...man kan ju alltid hoppas i all fall.

Nu ska jag snart besöka min minst lika förkylda mamma. Har inte sett henne något direkt sen vi kom hem förra onsdagen.

Kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards