Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Linda Berggrensson - 20 februari 2008 20:47

Såg till min stora förfasan att jag nämnt min stora kärlek då och då. Men aldrig gett honom utrymme i form av bild här på min blogg...

Här kommer ett kärleksfoto av oss, taget när vi var på "tumanhand" resa för drygt en vecka sedan. 



Av Linda Berggrensson - 20 februari 2008 19:56

kunna spela, ordentligt, på gitarr!

Har gett mig tusan på att det ska gå. Sitter faktiskt en stund nästan varje dag. Funderar på om mina fingrar inte är gjorda för gitarrspel, men mannen min säger att det inte beror på dessa. Kan alltså inte skylla på detta.

Idag fick jag offra mina lagom långa naglar, egentligen inte alls långa men dock, för att försöka få bättre fattning på accorden och strängarna. Tur man inte är så fåfängd...längre. Nej, har faktiskt aldrig varit förtjust ilånga naglar.

En liten Guitar-hero match bättrade inte på mitt sjävförtorende i gitarrspel, tyvärr. Var ganska usel och alldeles yr i huvudet av alla färger, knappar och ljud. Men jag bjöd på stsor underhållning för resten av familjen och en kompis till grabbarna, V. Han sa dessutom att han tyckte jag var bra, artig och väluppfostrad kille.


Nu ska jag nog ta en match till!

Ha det! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards