Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Linda Berggrensson - 26 februari 2008 17:10

Ganska rolig bild, eller hur?!

Jag är i alla fall obotligt kär i denna man!

Puss älskling 

Av Linda Berggrensson - 26 februari 2008 16:18

Tänk att alla dessa saker ska flyga på en under en och samma dag, inte så kul. Man skulle nästan kunna tro att man är gravid. Men, tro mig, jag är helt säker på att det inte är så. Puh!

Illamåendet vet jag inte var det kommer ifrån, hoppas att inte det är ngn magsjuka på gång nu när jag snart ska åka till Karlskrona. Irritationen kommer tyvärr från jobb. Samma ställe som i går kändes så roligt, skumt. Jag har svårt att inte reagera på dåliga ursäkter som sägs istället för att man är ärlig och vågar stå för att man ser till sina egna behov först och främst. Trött på att folk inte kan stå över sitt ego-tänk ibland. Orkar inte heller med att man inte kan stå för vad man har satt i gång. Oj, vad jag låter tjurig. Men så här känner jag faktiskt  just i skrivande stund. Förhoppningsvis känns det bättre i morgon.


Om nu någon från mitt jobb läser detta så vill jag också säga att jag har världens toppen arbetskollegor etc. Men även då det finns mycket som är bra, dyker det då och då upp situationer man inte uppskattar lika mycket som allt annat.


Känslomässigt engagerad, därmed ledsen, är jag i min äldsta son som börjat besöka pubertetens verklighet och har det lite jobbigt med sig själv och omgivningen. Jag vill och ska stötta så mycket jag bara kan men gud vad det gör ont. Det är så sant, det som någon mycket klok sagt en gång. Små barn, små bekymmer. Stora barn, stora bekymmer...


Ibland är livet inte så lätt att le åt, det viktigaste är att man försöker och det gör jag trots detta inläggs innehåll :-) 


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards