Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Linda Berggrensson - 5 juli 2008 23:48

Måste så klart testa om det funkar med sms blogg... Godnatt!

Av Linda Berggrensson - 5 juli 2008 18:50

När vi nu åker till den småländska skogen utan internet vill jag ju kunna blogga iaf, så nu har jag fixat så att jag även kan sms-blogga...spännande!

  

Av Linda Berggrensson - 5 juli 2008 14:09

Ja, denna dagen har än sålänge varit som en berg och dalbana.

Har ju tyvärr börjat inse att ett omfattande regnoväder är i antågande samtidigt som vi tänkte åka till en liten övernattningsstuga i vårt underbara Småland. Typiskt!


Mannen mötte mig i morse med orden- Vi måste prata...

Jag blev nästan kallsvettig och tänkte vad f-n är det nu. Många saker somhänt runtomkring oss och jag tänkte direkt det värsta.

Det var inget allvarligare än att han funderade på om vi verkligen skulle åka på semester i morgon. Suck, jag som längtat så till vårt paradis.


Då jag inte är så väderberoende för att njuta av sommaren som min man har jag trots vetskap om regnet inte tänkt i samma bana som honom. Men när det nu blev sagt kan jag väl hålla med om att det kanske inte skulle bli så kul att fira semester med tre barn i en stuga på 15 kvadratmeter och titta ut på regnet...


Berättade för barnen som klart blev besvikna.


Sen började vi fundera hit och dit, fram ochtillbaka och vet ni vad vi kom fram till att åka ändå men ändra rutt lite och den kommer ni att få läsa om lite senare...


Nu är alla glada igen. Barnen är på väg till folketspark med farmor och farfar. De ska se  och höra Calaisa som ska spela.Jag och mannen ska bege oss till vikingabyn, Foteviken, där vi ska sjunga på bröllop. 

Sen blir det packa, städa, baka och gå på kalas hos lilla T som fyller 10, medan mannen spelar.


I morgon sticker vi! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards