Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Linda Berggrensson - 2 augusti 2008 13:52

JAG blev utmanad av Gitte och nu tänkte jag svara på frågorna som det innebär!

5 saker som är på min "att göra lista" idag:
- Hämta hem killarna från mormor

- Tömma dismaskinen

- Ringa min mormor

- Kolla låtar till två bröllop

- Se "Mama Mia" med mamma Laila


Vad gjorde du för 10 år sen?
Var ganska gravid med vårt andra barn. Gick hemma med havandeskapspenning och njöt med stora J och min älskade man.

 

Ställen du bott på?
Barsebäck, Hörby och på flera ställen i Malmö


5 saker du skulle gjort om du blev biljonär?
- Tagit tjänstledigt från jobb på obestämd tid

- Haft en stor fest tillsammans med alla våra vänner

- Skaffat mig en personlig tränare

- Köpt ett hus på Djupadal

- Delat med mig till mina nära och kära

Med dessa önskningar behöver jag nog inte bli biljonär...så skönt för det finns ändå ingen risk att man skulle bli det ju. 


Så nu har jag svarat på dessa frågor och meningen är att man då ska utmana 5 personer.

Så Morgan, Louise, Anebettan, Soulsister och Lindaloo varsågoda nu är det er tur!!!

Av Linda Berggrensson - 2 augusti 2008 13:33

Var i Pildammarna vid fyra tiden. Ullis stod och repade lite med gubbarna. Sanslöst vilken voice den kvinnan har, hon är helt fantastisk. Vi kollade våra mikrofoner, M och jag. Stackars M hade problem med rösten, den ville inte riktigt göra som hon ville. Ljudet blev lika bra som första gången. Sen satte vi oss bakom scenen och tog det lugnt. Åt lite, fixade i ordning oss själva och lite annat som vi behövde inför kvällen.


Det var mycket folk och många kända ansikten, vilket jag tycker är kul. Försökte faktiskt hitta dig Tessan men har tydligen gått förbi utan att vara tillräckligt uppmärksam, förlåt. Hade gärna tatt en truddelutt med dig, men det kommer säkert fler ggr. Visst var mina tår fina!!!


Ja, kl 19 drog den sista allsångskvällen i gång och den var toppen tycker jag och många med mig. Supergo publik! Vilken stämning, verkligen på topp! I nästan 1½ timme sjöng människorna i parken så att marken gungade. När allt var över hade jag en liten sorgkänsla i hjärtat. Detta har ju varit så kul!


Efter allt eftersnack med folk man känner och folk man inte känner. Kramar hit och dit och beröm från folket som varit där åkte vi hem till B o I i Tygelsjö där det bjöds på grekisk mat. Himla gott, som alltid! Det var ett glatt gäng som var där, en nyfunnen vän L var ocksåå med och det är kul att ha kärt känna henne. Var väl hemma vid halv två. Mannen och jag satt och snackade en stund innan vi kröp ner i sängen. Somnade med en underbar dag i minnet! 





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23 24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards